بانک ها سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را تأمین کنند
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
استاندار اردبیل:
بانک‌ها سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را تأمین کنند

استاندار اردبیل گفت: شایسته است بانک‌ها به سرعت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی را تأمین کرده و به تقویت چرخه تولیدی آنها کمک کنند.

خبرگزاری فارس: بانک‌ها سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را تأمین کنند
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید خدابخش در جلسه بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل با بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تولیدی سبب توسعه و پویایی اقتصادی استان می‌شود، اظهار داشت: برای رفع تنگناها و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان باید تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل همکاری جدی داشته باشند.

وی تأمین سرمایه در گردش برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی بانک‌های عامل را ضروری دانست و تصریح کرد: در تلاش هستیم مشکلات واحدهای تولیدی را با توجه به اختیارات قانونی برطرف کرده و برای خارج شدن از تنگناهای اقتصادی تولید باید به سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی توجه ویژه شود.

استاندار اردبیل از بررسی مسائل و مشکلات 10 واحد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این واحدهای تولیدی در زمینه‌های انواع ام.دی.اف، ماء‌الشعیر و آب معدنی، شیرآلات بهداشتی، روغن پایه، عایق‌های ماندگار، فرآوری پرلیت، روکش ملامینه، اتوبوس‌سازی، میلگرد و نبشی و همچنین صنایع غذایی فعالیت می‌کنند.

خدابخش در ادامه سخنان خود اضافه کرد: اکثر این واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه نقدینگی و سرمایه در گردش و تأمین آب، برق، گاز، تغییر کاربری زمین، صدور سند و محیط زیست مشکل دارند.

وی از دستگاه‌های ذیربط و بانک‌های عامل خواست برای رفع موانع و تنگناهای این واحدهای تولیدی و صنعتی همکاری مطلوبی جهت پویایی اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان با واحدهای تولیدی داشته باشند.

خدابخش با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی موجب رونق و توسعه اقتصادی استان می‌شود، یادآور شد: عمران، آبادانی و توسعه همه‌جانبه این استان جز با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی غیر ممکن بوده و لازم است در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود استان بهره برد.

انتهای پیام/62001/ت/ظ1004

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:55 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 114887
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1